Renault 5 GT 16V 'Žloudek'

Původně GT turbo phase I, rok výroby 1986. Většina tuningu provedena předchozím majitelem v roce 2002.

Žloudek

16V motor

MASKA

ZAVAŘENÝ ZÁMKY

ZADNÍ DVEŘE

195/50 R15

INTERIER

PLATO

Co je upraveno:

motor + pod kapotou

  • 16V motor z R19 (r.1992)
  • 99kW (0-100km/h 8,5s)
  • odlehčený setrvačník
  • kónický vzduchový filtr K&N
  • rozpěra

exteriér

  • PŘEDNÍ NÁRAZNÍK
  • gumové lišty odstraněny, prolisy po lištách zahlazeny
  • zahlazený prolis pro SPZ
  • umístění na dolním spojleru se nelíbilo hlídkám, aktuálně umístěna přímo na nárazníku
  • modifikovaná spodní část z německého bodykitu TechDesign
  • žebrování vespod odstraněno, nahrazeno černou síťovinou
  • 3 oválné otvory v horní části, také s černou síťovinou
  • originál žluté mlhovky phase I
  • MASKA
  • maska Empty (vyrobená z původní masky GTE) style s černou síťovinou
  • bílý symbol GT
  • KAPOTA
  • zamračená kapota BadBoy style
  • průduch z R19 phase I
  • BÍLÉ PŘEDNÍ BLINKRY
  • kupované přes net od německého Reichhard-Motorsport
  • BÍLÉ BOČNÍ BLINKRY
  • původně na Felicii
  • ZAVAŘENÉ ZÁMKY
  • odstraněné a zahlazené zámky na předních dveřích
  • dveře se odemykají centrálem na D.O.
  • zámek na třetích dveřích pro jistotu přítomen
  • POKOVENÁ OKNA
  • včetně atestu 8SD
  • KOUŘOVÉ ZADNÍ LAMPY
  • ŽLUTÝ PRUH NA PŘEDNÍM OKNĚ
  • ANTÉNA
  • původní anténa vpředu odstraněna, otvor zavařen
  • malá anténka z felicie se zesilovačem našla své místo vzadu
  • ZADNÍ DVEŘE
  • odstraněn nápis RENAULT 5 GTturbo
  • odstraněn stěrač a ostřikovač
  • zahlazený prolis pro SPZ
  • bez stříšky nad oknem
  • ZADNÍ NÁRAZNÍK
  • odstraněna ozdobná lišta
  • zahlazený prolis po liště
  • zahlazené mřížkování ve spodní části
  • speciální prolis pro SPZ, s osvětlením
  • 15" BÍLÁ KOLA
  • opravené, komplet opískované liťáky z R19
  • nastříkané komaxitem na bílo
  • pneu 195/50 R15 Pirelli P6000
  • zimní 165/65 R13 Sava S3 na alu kolech
  • BRZDOVÉ TŘMENY NA ŽLUTO
  • VÝFUKOVÉ POTRUBÍ
  • od svodů po koncovku vyměněné v r. 2005
  • zaoblená koncovka JP

interiér

  • elektrické stahování oken
  • některé prvky lakované do červena (okolí budíků, střední část volantu, ventilačky, ovládací knoflíky, mřížky na repro, misky u klik
  • standardní červený koberec GT
  • černé koberečky s červeným lemováním
  • Alu řadička ELIA
  • prohozený pozice rádia a ovládacích prvků topení (rádio je tam, kde byly původně ovladače na topení a hodiny a naopak)
  • Alu pedály
  • zadní plato - z dřevotřísky, potažené molitanem a černou koženkou osazené 300W reproduktory z bedny z Hypernovy

Co mu schází:

  • popraskaný lak na masce a předních a zadních náraznících (lamino)
  • na zadních dveřích u zámku, u dveří spolujezdce a pod předním sklem se začíná objevovat koroze
  • nesvítí přední mlhovky
  • potrhané čalounění na sedačce řidiče a opěradle zadních sedaček
  • špatné těsnění střešního okna
  • ukradená anténka od rádia
  • občas zlobí startovací skříňka

Více fotek z historie přestavby auta předchozím majitelem zde.

Více mých fotek z minulosti zde.

Při převodu vozidla kupující platí eko poplatek (10.000 Kč).

Aktuální foto na zimácích 22.4.2009: